hakimbashiA

مطالب آموزشی پزشکی

hakimbashiA

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

تقویت هوش مالی

1- خواندن کتاب ها و مجلات مرتبط

فرقی نمی کند که به شکل معمولی و مرسوم کتاب دست بگیرید و مطالعه کنید یا محتواهای دیجیتالی را برای خواندن انتخاب کنید؛ در هر صورت مطالعه کردن راهی عالی و موثر برای رشد دانش مالی شما محسوب می شود. کتاب هایی مثل “انتقال کل پول ” و “سرمایه گذاری هوشمند ” همه نکات لازم از چگونگی پرداخت بدهی ها گرفته تا انتخاب برنامه های سرمایه گذاری موفق را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند. با صرف هزینه بسیار کمی برای خرید این قبیل کتابها به راحتی می توانید از راهنمایی های عملی برخوردار شوید و تکنیک های مفید و موثر در بهبود شرایط مالی را یاد بگیرید.

علاوه بر این، مجلاتی هم هستند که آموزش های مفیدی درباره نحوه پرداخت بدهی و کسب درآمد بیشتر در اختیارتان می گذارند. (مثل این مجله یا این یکی) مطالعه کردن روشی بسیار مناسب و موثر برای برای افزایش سواد مالی کودکان و بزرگسالان است. پس همین الان به یک کتاب فروشی بروید و کتاب های مرتبط با امور مالی را تهیه و شروع به خواندن کنید!

2- شرکت در سمینارهای مالی

در سمینارهای مالی شرکت کنید. هزاران هزار سمینار و همایش مالی رایگان وجود دارد که در آنها طیف وسیعی از نکات مفید درباره امور مالی آموزش داده می شود. مطمئنا در محل زندگی شما هم همایش و سمینارهای مختلفی برگزار می شود و حتی گاهی اوقات سخنرانان بزرگی هم در آنها حضور پیدا می کنند. پس از این فرصت استفاده کنید و هوش مالی تان را ارتقا ببخشید. ممکن است شرکت در برخی همایش ها مستلزم صرف هزینه باشد. اگر دلتان نمی خواهد هزینه ای بابت آن بپردازید قبل از شرکت در هر سمینار و همایشی مطمئن شوید که رایگان اند. بعضی از شرکت ها برای فروش بیشتر از تکنیک اعمال فشار و زور روی مشتری ها استفاده می کنند و ممکن است برای شرکت در بعضی از سمینارها مجبور به خرید محصولی شوید که اصلا به آن نیازی ندارید؛ بنابراین قبل از شرکت در هر سمیناری از جزییات آن با خبر شوید. از این وبسایت یا از این یکی، سمینارهای مالی ارائه می شوند.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۲/۱۱
  • نیکا مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی